Wednesday, May 25, 2011

awak

saya dah planning a lot for awak pas awak abes final..sebab saya tau awak stress kan..paper awak susah..saye dah plan nak bawak awak pegi main bowling..pegi karoke..sebab awak slalu ckp n saye tau awak suke kan..saya nak bawak awak gi funfair..sbb tmpt tu happening..kite bole men mcm2x game..saye nak bawak awak pegi makan kek daim sebb awak dah janji nak makn same2x ngan saye kan ? saye dah simpan duit untuk semua tu wak..saye tunggu awak ajak saya kluo..awak xajak pown..awak pon da lame xmesej saye..saya tunggu awak..saya mesej awak ajak kluo..awak ckp nnti awak cnfrmkan..awak..tiba-tiba jek awak..benda ni sume terjadi..saye try nk slmtkn relationship kita..saye nak brubah utk awak..tapi awak tak bagi saya pluang...saya rindu, sayang sgt kat awak..tapi awak mungkin xrase cmtuh da kat saya..saya selalu doakan yg terbaik untuk awak..always..goodluck in ur life NZO..im always there if u need me..:)

No comments:

Post a Comment